söndag, december 7

två ljus blev till tusen

andra advent!

vaknade runt ett men världens klump i magen, mådde fortfarande
dåligt för allt annat. kollade bort datan och såg att de stog att
43stycken hade skrivit till mig, de första jag tänkte var att det va
nå kedjebrev, sen när jag kollade och läste alla kunde jag inte tro
det var sant. jag satt stilla där i flera minuter med all text rullande
i mina tankar. "var det sant?" fick tårar i ögonen sen börja jag se
mer och mer tecken på att det var verklighet. började gråta..
min underbara vän donia hade dött idag. jag kommer aldrig
kunna acceptera det här. satt kvar länge och pratade med alla om
det. ingen kunde tro det var sant, åhå! resten av dagen har jag
suttit och kollat rakt in i en vägg kan man nog beskriva det som.
inte ätit nått eller nånting, bara gråtit och tänkt på allting..

idag den 7/12-08 lämnade du oss här på jorden.
du är nu i himlen och är himlens vackraste ängel!
det går inte att beskriva hur mycket vi alla älskar dig,
donia suliman du är en person man aldrig glömmer!
älskar dig så mycket och vi bestämde att vi skulle ses
snart, och det ska vi, jag lovar dig. jag kommer!
v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar