lördag, december 13

lördag

Vaknade brevid kimberly som ligger och håller om mig, hihi sötnos då!
Gick upp och åt frukost medans åkte the family kurakina hem så började städa lite smått. Efter en stund stack mamma också, så jag robin o jessica bakade lite pepparkakor, eller rättaresagt jag gjorde inte det, låg och såg på bara.
Lite senare kom morfar med min kamera också, hehe den som jag hade sönder i somras. Så nu blir det lite mer bilder och sånt också. Hannes och erika kom hit för en stund sen så då blir de massa dricka här idag igen, så jag håller mig undan. Klockan 6var en redan full så får de när jag kommer hem om alla är dckade som förra gången. Jag ska börja fixa mig lite nu sen blir det fest,
och med de här humöret som jag fått nu, eller fick nu så kommer det antagligen bli bra med mycket ikväll/natt. Tror jag åker och sover hos kevin, vet ej längre. Annars hemma med fyllesvinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar