måndag, december 1

Idag har det varit en helt okej dag, skolan var okej, när jag kom hem var allt okej. Blev lite irriterad på lärare som är dumma i huvudet och ens kan stå och säga massa sånt där skit till såna som går i 4an så det förstörde min dag lite. Stog där och bråka med henne sen tog jag med mig Robin hem och bakade med mami! Har pluggat hela tiden sen jag kom hem var på alla lektioner idag, jävlar nu börjar de likna nått. Sista slut spurten, jag ska fanimej få minst G på allt och VG på vissa saker också. Betygen har ju ingenting med proven att göra så ska vara i skolan varje dag nu och försöka flirta till mig lite extra av några. Inte ett dugg svårt på bäckby, eller på vissa, hatar jan bo engholm äckel!!!!
Är iallafall på riktigt bra humör idag, orkar inte gå omkring och må dåligt för sånt som andra gör mot mig, det är deras problem om dom inte har nått bättre för sig än att klaga. Men iallafall, nu sitter jag och skriver en uppsatts om "mig själv & mitt liv". Det går ju inte precis som på rälls, har fastnat lite nu, har ingenaning om hur jag ska börja? det ska vara som en saga men ändå mer på riktigt. Jag kan ju inte göra mitt liv och allt som hänt till en historia som inte hänt så det blir väl en historia om mig och mitt skit, haha! Har så mycket att skriva om men vet inte om jag kan vara för ärlig, alltså skriva allting som hänt för då kanske dom får en dålig uppfattning om mig och oss? riktigt många frågor nu, behöver svar på dom också, tack gärna!!! Nu ska jag fortsätta mitt pluggande skriver mer sen
. kisss


En undran vem som svek vem först.
Spelar inte längre någon roll.
Jag orkar inte slåss.
Det är bortom min kontroll.
Du lämnade mig ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar