måndag, december 29

guld spindlar

28december, och idag fick jag min sista julklapp för iår. Det är dom örhängerna på bilden, gillar dom riktigt mycket. Och har ju min egna lilla stil så förstår dom som kommenterar dom (om någon gör det).. Men nog om det, tog en sväng förbi farmor på dagen runt 2 med syskon och linda, där satt redan pappa och marie och väntade på oss när vi kom in klivandes. Åt och fikade, pratade och kolla på tv... Efter kom mami och hämtade oss och efter det har jag inte gjort nått speciellt, bara kollat på filmer och pratat. Imorgon åker jimmy och linda hem (tror jag) så då blir det lite med plats, hehe.. Imorgon bitti ska jag iallafall ta en varm och skön dusch sen måla min naglar för annars blir dom sådär dåligt mjuka och går av direkt, och nu har jag ju äntligen långa igen så vill behålla dom. Men efter de ska jag och mamma ta en sväng ner till expert, behöver en ipod, min gick sönder:(!!.. Skriver antagligen mera imorgon om vad jag gjort men nu ska jag krypa ner i sängen och tänka lite. pusss &kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar