torsdag, december 18

går bara neråt

Gick till skolan idag, ganska så skönt faktiskt Hade först nån
frågesport, och mitt lag vann, så klart tack vare mig. haha!!
Sen en lång rast och på engelskan städade vi bara &jag gick till
skolsyster, och där blev min dag ganska så jobbig.. Pratade om
allt och alla. Sen när vi skulle väga och mäta så blev jag sad.
Den senaste tiden, eller från jag fick problem med soc och framåt har
jag bara gått ner i vikt och nu är dom seriöst rädda, jag med kan
man verkligen säga. Den går bara neråt.. VAFAN HÅLLER JAG PÅ MED:(?!
Sista lektionen hade vi volleybollturnering, min klass kom 2a, och nu
kom jag precis innan för dörren. Tjockar mig som fan med all mat
som finns och hoppas att jag ska bli tjock, vill vill vill..
Sämsta humöret just nu, ska snart ner på stan o leta klappar sen äta
fetaste maten. Åååhå, besviken på mig själv så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar