måndag, december 29

nördar

Nu är det såhär att jag tänkt riktigt mycket på olika saker,
ryckten/skit snack/falska personer....
Och jag har kommit fram till att alla som har sagt nått till mig om olika människor har så jävla fel! Som till exempel L. Ni säger till mig att hon är ful, äcklig, falsk, hora...? Förstår inte hur ni kan få det till de. I mina ögon är hon är trevlig tjej med en stora framgångar. Men visst, jag känner henne inte så bra heller men man brukar kunna se i folks ögon om dom är så som ni säger, och jag ser ingenting...
Så omoget, för hora är ett hårt ord.. Jag kan nästan lova att alla tar åt sig när nån blir kallad det. Men nästan ingen visar det, och mer än 99% av alla är inte ens nån hora... Jag börjar faktiskt störa mig riktigt mycket på de här. Och alla som skriver i min bilddagbok om henne? Varför... Ser ingen anledning... Det är inte precis så att jag börjar tycka sånt för det. Och inte så att jag håller med er heller.. Riktigt töntigt bara och jag tycker ni ska hålla det för er själva eller säga till henne.. Döm ingen för vad ni hör,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar