onsdag, december 24

julafton

GoD jUl

Idag blev det jul med bara familjen och några till. Åt mat och pratade massor om allting, sen kalle som är en självklarhet på julafton. Blev en lite paus där efter men sen fick vi juliklapparna äntligen. Jag fick 3500kr, massa saker till mitt rum, kläder, skor, smycken, örhängen, presentkort& nån spa sak. Imorgon kommer det ungefär 20stycken och eftersom jag är så snäll och låter dom komma kommer jag säkert få av dom med. And på lördag kommer jimmy och linda hit så får mer då med, plus robin blir 10. Grattis i förskott skitunge.
Nu ska jag gå och äta nån sak som robin gjort med mamma, ser faktist jätte gott ut, sen upp och spela keyboard och kolla på en ganska så stor plattTV som lyckosten robin fick. hehe, puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar