fredag, december 26

sista julmaten för året?

tjatja. gick upp super tidigt idag, eller låg i en timme och hörde alarmet men tänkte inte tanken på att stänga av det så när det var 20minuter innan vi skulle dra till stan flög jag upp ur sängen och så fixade vi oss snabbt. fick skjuts ner till stan eftersom bussarna gick som sär, men till slut kom vi ner. gick direkt till gina och fick stå där o vänta ett tag innan som öppna sen flög folk in som om dom aldrig sätt kläder, lite roligt va det iallafall. gick omkring överallt sen blev jag så klart hungrig som jag alltid blir när jag bara går omkring. hittade lite saker som jag hade bestämt att köpa sen lite extra. efter så kom pappa och hämtade mig o katyastan sen drog vi till farmor och käkade, fikade och snacka med släkten. hoppas verkligen att det här var sista julmaten för iår, inte ens gott längre ju. så trött på julmat!!!!!!
efter tackade ja för maten och gick vidare till pappa, var där en stund innan jag tog bussen hem. är så otroligt trött så somnade nästan i bussen och i soffan hemma. runt klockan 8 fick jag kebab tallrik, herre jösses amalia vad gott det var! där efter låg jag bara och tog de lugnt framför TVn med resten, tog en dusch också sen TVn igen...
ingenting händer längre, just nu, 21:03 skrev wille till mig, wiho kul o veta? ska snart lägga mig i sängen och lyssna på musik and bara ta de lugnt. pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar