tisdag, december 23

bort slösad tid

Känns inte alls som att det är julafton imorgon, ingen julstämning över huvudtaget och de kan jag bara tacka mattias för. Idiot.. Mamma kommer hem snart då blir det att hjälpa henne med massor inför imorgon och dagen efter de då när mattias släkt kommer. Själv tycker jag att de är onödigt att alltid slösa bort våran tid på mattias o hans familj, känner dom inte ens?
Får väll hoppas att det här blir sista julen med både dom och honom. Mamma måste väll inse nångång hur allting är, fast det är ju svårt. Kärleken förblindar sanningen, man tar kärleken före allt. Som är riktigt dåligt.. Hur som hellst så blir det bäst om han inte bor här, hehe nog om det. Idag kommer min bror, jippi!
Nu ska jag gå och fixa mat till mig robin och kevin, skriver senare om jag orkar. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar