torsdag, december 11

hemkunskaps äckel

jag gick till skolan idag som jag sa, men gick hem ganska så precis jag kom dit. skulle ha hemkunskap sen blev de så att jag satt och läste för andreas hur han skulle göra, och så råka han göra fel två gånger och kastade bort det för att göra nytt. då fick tydligen hor mens kärringen damp och vi fick inte gör mer, liksom "VI" jag va inte ens med honom? så hon sa till mig att gå hem för jag bara var i vägen, hora..
skulle nog ändå gått hem för mådde så dåligt, vet inte vad de är med mig. antingen håller jag på att bli sjuk, annars är jag bara allmänt trött på skolan. idag ska jag gå och sova tidigt så jag verkligen orkar upp imorgon i tid, de är ju lucia :D:D, love it!!
efter skolan drar jag vidare ner till stan och köpen julklapp åt min bästavän, vi pratar inte längre eller så mår ganska dåligt över det också. får väll försöka fixa det?:(
what ever, du är iallafall min bästavän och jag älskar dig mest!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar