fredag, december 19

jul lov

Avslutingen idag började 10 i kyrkan, en jätte duktig tjej i 8an sjöng halleluja herregud vad duktig. Efter samlades vi en stund i klassrummet och fick våra betyg och pratade lite, ifrån min del är betygen inget o prata om...
Vi var klara ungefär 11 då gick jag hem, bytte om snabbt sen ner till stan och mötte Jessica, Emmy och Madde. Köpte julklappar och sen gick vi och åt. Var klara halv fem och då hade jag 500kr kvar? Förstår inte hur de kunde va så mycket, har ju köpt till mamma, Robin, Jimmy, Mattias, Jessica och Elin. Och ingen fick nått under 180kr minst.. Men iallafall, de är väll bra att jag lärt mig spara, fast ändå lite creepy hur pengarna bara kunde komma till min ficka sådär. Nu är jag iallafall hemma och ska snart äta lite, vill ut senare också, orkar inte sitta själv hemma idag, vi får se hur jag gör... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar