tisdag, december 30

too good to be true

Redan den 30december, tiden går ju nästan för fort. Idag vaknade jag riktigt sent, somnade inte för än 5imorse, gick upp och åt lite sen skjutsade mamma hem jimmy och linda. Hade fel igår, dom skulle stanna en till dag.. Så när dom åkt började jag fixa mig sen satte mig på bussen till stan, tiden stog still kändes de som, klockan blev varken mer eller mindre. När jag kom ner fick jag först största dissen av niklas, thank you bitch, hihi(k)
Sen mötte jag veronica, vi gick omkring överallt den käkade på spicy, där efter fortsatte vi att gå runt tills klockan var 7. Då följde jag med henne till bussen sen gick jag till min egen, och det var hemskt... Så jävla kallt, kunde inte röra mina händer och kändes som jag aldrig kom fram... När jag kom in i bussen såg jag hur röda dom var, så satt och försökte värma upp mig lite medans jag pratade med derin.. Kom nyss hem och ska snart lägga mig och kolla på tv, eller så stannar jag kvar här... Var riktigt skönt iallafall att få prata ut med nån idag om allting, nån som verkligen förstod.. Tack älskling, i love you most<33333333333333

det här hade jag iaf på mig idag...
Jeans - gina
Sjal - lindex
Svart långärmad tröja - bikbok
Skinn jacka - tati
Väska - gina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar