torsdag, december 4

fjärde i tolfte tjugohundraåtta

låg vaken ganska länge inatt, tänkte och sånt där.
sen sa det bara klick och jag somnade, min kropp orkade väl inte
mera så den tog en paus.. imorse när jag vaknade var jag ganska
pigg. sov hela natten, vaknade inte en enda gång, 3-7. första gången
på flera månader. känns skönt, men iallafall kilade iväg till skolan
kom inte försent heller, kanske 3minuter men det räknas inte.
gick på alla lektioner, t.o.m engelskan!
har inte gått på den på ungefär 2månader och efter som jag aldrig
varit där eller gjort läxorna så kan hon inte sätta betyg på mig. fast
om jag går nu varje gång dom här veckorna så skulle jag få G. för hon
vet att jag kan, men hon får inte sätta betyg på så mycket frånvaro..
mitt eget fel, men sånt är livet och jag tar det som det kommer.
nu har jag precis kommit hem, ska snart sätta mig och skiva klart lite
saker, tre uppsatser som ska bli klara innan tisdag, good luck emelie.
fast det är inga sura miner för det, &som lärarna säger till mig
jag kan bara om jag vill, och jag vill verkligen.

jag vet om att det är knas just nu, att det varit de ganska så lång tid nu..
det beror oftast på att vi båda är avundsjuka, sen leder det till bråk och tjafs,
det är ganska så jobbigt och jag tror du också tycker det..
men jag har fått nog, jag tänker inte bråka mera. jag vet att jag kommer
bli sur, avundsjuk och sånt, men jag ska försöka att se det på nått bra sätt
då. ska inte längre hugga till direkt för minsta lilla.
du hjälpte mig när jag va förstörd. min skäl var död det var bara kroppen
som levde.. jag kunde sitta och gråta flera dagar i rad, men ingen brydde sig.
jag gjorde dumma saker mot mig själv.. har skärt mig, tabletter, alkohol..
jag ville bara bort. men du fick min skäl att börja leva igen. du fick mig att se att
allting inte är perfekt här i världen, att jag var bra som jag är..
jag har aldrig varit bra på att hjälpa folk men jag försöker verkligen med dig
jag gör det verkligen.. förstår om du inte märker för jag är så dålig på't
men jag vill iallafall att du ska veta att jag kan göra allt. offra mitt liv för att
du ska få det bra. för jag älskar dig mest , du är mitt allt och jag
tänker inte svika dig, aldrig nånsin!

1 kommentar: