lördag, december 6

fuck you

Den här lördagen är den sämsta på länge..
Sitter och skriver min jävla uppsats sen när jag är klar går jag på toa sen när jag kommer tillbaka är allt borta och mattias sitter där? så han hade tydligen tagit bort allting, 6jävla sidor. Ååh idiot! måste skriva om allting nu och är för sad för att hitta på nått bra så kommer få IG, tacktacktack!
Ska bara skriva om allting och fixa mig sen ska jag ut, helt ensam med mina tankar. Orkar inte vara kvar här när så fort jag går in i mitt rum blir de bilder och texter om dig. Måste ta bort men kommer ändå inte orka vara här så mycket som innan. Vet inte vad det är med mig men allt jag ser är dig.

I'm broken deep inside*


Och en sak till, jag hatar att drömma verkligen. Allt känns så riktigt sen
när jag vaknar är jag helt tveksam över den personen som jag dömt om..
Inatt va det verkligen hemskt, haaataar. Ska försöka glömma men det
känns som att det kommer hända vilken dag som helst:(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar