lördag, december 27

grattis, 10år

Idag när jag vaknade så stog mamma, linda och min bror i dörr ingången som precis hade kommit ifrån stockholm och ska vara här i några dagar. Satte på mig kläder direkt åt lite frukost sen drog vi fyra iväg till erikslund och kollade på lite kläder, själv köpte jag en tjock tröja, riktigt skön och snygg tycker ja!
När vi kom hem därifrån åt jag och mamma fort sen tog vi med oss robin till hälla och där köpte jag skor på dinsko och han en tröja på stadium, äntligen en tröja som till och med jag tyckte va fin, haha... Gick vidare till willy:s o köpte lite saker sen hem och börja göra iordning maten. Höll på med de en timme sen blev de paketöppning IGEN haha, sista gången också:). Fick lite smycken o sånt av dom, pratade ett tag efter de sen högg vi in på maten, tacos mums.. Lite sång sen drog jag in på mitt rum och satte mig här, lillebror fyller ju 10år idag, i love you. GRATTIS!!!!

/du är riktigt jävla patetisk. va dig själv alltid inte bara i vissa stunder. gumman du är så jävla falsk så de finns inte;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar