söndag, december 14

tjabba tjena hallå

Vi säger så! Blev fest idag dårååå. Riktigt skojj hade nog de flesta, själv hade jag super kul med mina stockholmare, trevliga grabbar de dära. Stack där ifrån runt 12 tror jag klockan var, drog ner till stan o träffa multala en snabbis and zinar, efter de till kevin på viksäng. Låg och snackade sen runt 3åkte katya hem och jag sov kvar, sov ingenting på hela natten.. tror jag? Så gick hem till pappa runt 11 på morgonen somnade direkt medans jessica städade och vaknade sen igen 4 av att pappa kom hem. Fick skjuts hem och då tog vi svängarna förbi donken, mums!
När jag kom hem åt jag o syster, spelade in massa fula videos sen gick jag o la mig, låg vaken och smsade läänge sen somnade sent. Justja, dennis har flyttat till samma gata som mig nu, äntligen kan vi börja ses, puss på de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar