onsdag, december 3

bästavän

mitt allt. min värld. min bästavän.
Jag vet att jag skriver ganska mycket om olika
folk. Om hur mycket jag älskar dom och hur bra dom
är. Men här är min allra bästa!
Det finns ingen i hela världen som är bättre än dig.
Jag vet att vi håller på fram och tillbaka och just
nu är vi ganska långt ifrån varandra. Men vi kommer

fixa det här, eller hur älskling? Vi kommer alltid
finnas för varandra som vi gjort nu i 4år. Tiden
går så himla fort när man har kul sägs det, och
det är verkligen sant. Tiden med dig har bara rusat
förbi.. Alla underbara minnen vi har tillsammans.
Öland, Göteborg, Stockholm, Örebro,
alla somrar, vintrar, höstar, vårar.
Allt de där är det bästa jag varit med om. Vi har
till och med bott tillsammans, bara du och jag!
Mer än 6månader bodde vi ensamma, fy herregud vad
kul vi har haft.
Du är mitt allt, den jag skulle kunna ge mina
sista andetag till. Jag älskar dig mer än allt annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar