måndag, december 8

minnes-stund

Tjatjatja, idag vaknade jag klocka 6. Fick iallafall två till tre timmars
sömn inatt. Gårdagen var lång och så himla jobbig. Gick ut för mig
själv runt 3, tvungen att tänka ensam utan en pipande mobil och folk
omkring mig. Men iallafall, idag gick jag till skolan och det gick helt OK,
lämnade in min uppsats och den hoppas jag verkligen att jag får mer än

bara G på annars blir jag besviken. Gick hem från skolan halv 2, tog
bussen till stan och började sätta upp bilder, ljus och blommor till donia.
Blev ganska så jobbigt där också, för mycket tårar och kunde inte hålla
känslorna inom mig, allt kom bara ut, skönt men ändå inte..
Fast nu vet jag iallafall att min underbara ängel har det bra, hon slipper
lida. Hon lever i paradiset och har det fantastiskt.
Kommer aldrig sluta älska &sakna dig hjärtat. vila i frid nu (f)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar