fredag, juni 12

vsk-syrianska


Fotbollen va riktigt rolig. Kom dit med anna och daniella &efter vi försökt kommit in på syrianska's sida så går vi efter som dom sa "ey nej, inga swedie här". Rasist äckel.. Kom in gratis på vår älskade vsk's sida, thank you baby!

Efter matchen så drog alla, eller vi va typ 20-30stycken som gick mot 56 tror jag den hette, glömt helt nått sånt iaf. Stannade där en stund eftersom polisen kom och körde efter oss. Några lite äldre "råka" kasta en sten på en av syrianernas bil så hela framrutan sprack *ops* hehe!
Efter de gick vi vidare in mot stan, han ungefär komma till systemet när vi hörde några som ropa, självklart va de syrianskas "huliganer". Dom börjar kasta sten block, järn rör och massa sånt där mot oss, så som vi hade gått med springer fram mot dom och hela vägen blir helt kaos. Någon ringde polisen så de kom flera kupé bussar, vanliga bilar m.m och började jaga alla.. Jag a&d hade ju saker som va deras så vi springer efter där och letar reda på dom.. De tog en stund men till slut va vi klara. Fortsatte vara med massa på stan, hade super kul.. Poliserna kom så prata lite med dom med, super trevliga va dom fast ingen humor alls, hahah... Runt halv 1 kommer en fältare som jag hade stött på tidigare så han skjutsade hem oss till mig.. Vi fick för oss att vi ville ha chips så gick runt överallt i 2timmar och letade efter en öppen mack.. Hitta ingen så drog hem och sov.:(
Vad är de här om jag får fråga? HEHE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar