tisdag, juni 9

Jag vill ditt bästa. Du kommer få de bra

Allt du gör blir extra jobbigt, du är inte till för mig. Hoppas att du hittar någon, som kan ge dig mer än mig.
Vi kan inte ses nå mera, kanske inte du förstår. Men du ska veta - det finns nån annan, för dig, som inte går.
Som vill vara, som vill stanna, där med dig, där vill nån hamna. Du kan fråga, nån vill svara, du blir kallad underbarast.
Du kan få det om du släpper, alla minnen från våra nätter. Ge dig ut när du är fin, tänk på annat, nu när du är fri.
Kanske vill du inte släppa, men tro mig det blir bättre då. Du kommer kanske vara ensam, men snart så blir ni säkert två.

Nån att hålla om i mörkret är precis vad du vill ha. Men leta även under solen, då blir nog hela livet bra.
Du behöver inte detta, därför gör jag nu det rätta. Du ska hitta någon annan, som blir kallad för den sanna.
Du kan få det om du släpper, alla minnen från våra nätter.ge dig ut när du är fin, tänk på annat, nu när du är fri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar