tisdag, juni 16

riktigt lång dag

Igår åkte jag förbi stan en stund innan jag drog till viksäng. Va med daniella, eshan, donken, chile och robin. Vad vi gjorde kommer inte upp här, hade iallafall riktigt kul. Efter ungefär två timmar åkte jag till viksäng där de va fest hos mig. Massa gulliga människor, nejdå. De va ingen fest precis med dricka, musik och folk.. Det blir en kanon kväll! Senare kom katya och vi va kvar hemma hela kvällen/natten. Körde tärningen med jesper, (hoppas du läser de här) Och jag vann, i'm so fucking best!!
Sov ingenting på hela natten, så vid halv10 satte vi på oss kläder fort sen åkte ner till um, vidare till soc, tandläkaren sen åkte jag hem. Då kom daniella och vi drog till skälby hallen å käka sen stack till stan.. Kom precis hem och ska vänta tills mamma slutar så ska vi snacka lite, sen drar jag ut om jag orkar. Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar