lördag, juni 13

blir så trött på dig

Jag blir så irriterad. Du tar mig i andra hand, du kommer till mig när du inte orkar vara hemma och vill vara själv med nån.. När man verkligen behöver din hjälp är de inte så mycket man får, ett par ord. "Aha, vet hur de är jag har samma nu och...." sen börjas de prata om dig, så sitter man där helt förstörd och försöker hjälpa dig. Jag lägger ner all min tid på dig, ringer, smsar och försöker på tag på dig för jag vill umgås. Men nej, du kan aldrig svara normalt får bara massa "kanske" - "jag vet inte" - "kan skriva snart". Om du inte vill va med mig, säg bara nej direkt istället för att jag ska sitta och vänta halva dagen på att få ett svar. Och om du vet att du pratat med nån annan dagen innan och ni inte är säkra än om ni ska ses eller inte, säg nej till mig. För jag blir bara så irriterad när jag får såna där svar, de förstör hela min dag att va tvungen att sitta inne flera timmar och bara vänta på ett nej som jag ändå alltid får.. Visst folk kommer tro att vi bråkar nu, men nej de gör vi inte. Jag är bara så trött på hennes stil. Hon säger att folk lämnar henne, att hon känner sig ensam. Men de är ju så jävla självklart med din stil.. Det är inte bara jag som känner såhär dina bästavänner också. Jag är trött på att behöva toffla efter dig, och ta all skit hela tiden. Jag orkar inte de...
Tänk över riktigt noga nu på allt, så ska du se att jag har rätt till 100%!

1 kommentar: