lördag, juni 20

kaos kväll

Hejsan hoppsan. Igår fick jag som jag ville plus lite för mycket. Grannen klagade, blev sur som fan, och jag bara skratta åt henne för allt hon har gjort tidigare. I love it! Sen ville ingen dra, så tog typ en halv timme innan nån rörde på sig, då ringde hon polisen så de satte fart på alla.. Va ute med några sen skulle dom med bussen fast nått gick fel så dom fick inte åka med, utan ställde sig längst bak på bussen och höll i sig. Så hon backa ganska långt sen gasade iväg som in i helvete, en va smart och hoppa av innan resten flög av i farten, aj:(..
Men idioter som dom är så skratta dom åt de.. Blev både skratt & gråt från min sida tråkigt nog. Efter en stund så drog dom iaf så jag o daniella stack upp till mig och skulle ta fram alla pengar som vi skulle ha till grönalund, då hade nån liten sötsak tagit typ 400kr. Tack så mycket. Så de blev ingen grönalund för oss, drar dit nästa helg istället..

Förlåt för allt igår, va inte meningen att vi skulle börja bråka. I love you bästavän
&&f är värd ett stort tack, så jävla bra kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar