torsdag, juni 25

i miss you

Jag saknar dig så jävla mycket.. Kommer ihåg förra sommaren, vi va så himla mycket med varandra. Du fanns alltid där för mig och vi gjorde verkligen allt tillsammans... Minns när vi stod vid ring gatan mitt i korsningen, när du och robin började tjafsa lite sen kom negern och la sig i. Slog sönder din brors näsben och sen hoppade på dig, jag fick sån jävla panik och visste inte vad jag skulle göra, stod bara och skrek och grät.. Sen kastade han ner dig på gatan och började gå mot mig, jag tror jag aldrig varit så rädd förrut, hade ju sett vilken idiot han va så visste inte vad jag skulle göra så stod bara stilla på samma plats hela tiden.. När han va bara några meter ifrån mig så kom du bakifrån och hoppade på honom, slog flera slag i hans ansikte och sen klev av och började sparka på han.. Han reste sig upp och sprang iväg och vi alla sprang efter, ringde polisen och sen stod utanför hans dörr och kasta massa så den skulle gå sönder... Sen när polisen kom och dom tryckte upp och alla mot väggen så va de du som va rädd och kollade vart jag va, du kollade så jag mådde bra även fast de va du som hade fått flera slag, efter de tog dom iväg dig.. Och när vi festade på Råby, du tog hand om mig, fixade till mig så allt blev bra.. Min lilla skyddsängel va du verkligen! Minns sista gången vi träffades också, de va på stan och du va jätte arg för de va massa som hade hänt, vi snackade lite sen drog vi båda hemåt.. Efter nån dag så fick jag höra massa om dig, ville inte tro att de va sant men hade ändå taken i bakhuvudet om att det va du.. När jag läste det i tidningen, åh.. Vill inte ens tänka på det, vet inte hur många år jag måste vänta innan jag får se dig igen, fan leo du hade precis fyllt 18. Fattar inte vad du tänkte med.. Väntar på dig iallafall, no matter what. Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar