torsdag, juni 25

västerås city festival

Drog ner runt 6, träffade Linnea och Katya. Gick runt och kollade vad som fanns sen stötte vi på Bacheer Robin och dom vanliga så stannade och prata lite med dom sen gick vidare och åkte karuseller.. Hehe, eller jag och katya åkte en för vi hade tråkigt, men den gjorde det inte roligare, fick bara ont i halsen och blåmärken. Efter de gick Linnea hem och vi gick och åt på tip top, mumms!
Träffade Robin och hans gäng igen så va med dom resten av kvällen. Blev som vanligt bråk som de oftast blir när jag umgås med dom, men de löste sig till slut. Jäkla killar va dom kan vara jobbiga=)

Jag är trött på att du blir sur hela tiden, börjar bråka med folk. Och idag gick du över gränsen, att gå på dom som jag känner och en klass kompis, de blir jag bara sur över.. Som du säger nu "vi ska snacka om det nu" Och? Du började för en löjlig sak &sen va tjurig på mig flera timmar? Är det konstigt att jag inte orkar snacka nu.... Ååh, ibland är du bara för mycket. Anyway i love you forever and ever best friend...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar