tisdag, juni 30

värmen tar kol på mig

Fyfan va varmt de är ute, jag klarar nästan inte av att sitta i solen. Min rygg svider och är alldeles snurrig. Har skit ont i hela kroppen, jäkla sjukdom. Vill bli av med den nu, nu, nu! Har ingenaning om vad jag ska göra idag, orkar inte planera nått heller, ska göra iordning några mackor och skära upp melon sen lägga mig ute, måste få färg på "framsidan" också eftersom "baksidan" är alldeles bränd, haha..

Jag saknar dig så sjukt mycket, vi bestämde massa vi skulle göra när sommaren kom. Hur roligt vi skulle ha, men de fick du aldrig uppleva. 7december 2008 tog gud dig till himlen och jag kommer aldrig mer få träffa dig.. Brukar inte tänka klart hela tiden, blir att jag skriver nått kort på msn att du ska ringa mig när du loggar in, sen skickar iväg de.. Bara någon sekund efter kommer jag ihåg, minns vad som hänt. Vill inte förstå, vill inte att de ska vara sant. Snälla donia, kom tillbaka. Jag mår så jävla dåligt utan dig, klarar inte de här:'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar