tisdag, juni 30

tell me baby

Jag är inte kär i någon.. Sist jag va de så gick allt åt helvete så har inte vågat börja om.. Det va länge sen nu, nästan så jag inte ens kommer ihåg känslan. Ibland känns det som om att jag börjar tycka om personer, men de försvinner ganska fort.. Som här för tre veckor sen började jag gilla en kille. Riktigt mycket, han fick mig bli varm i hela kroppen när jag såg honom. Han fick mig att ligga vaken på natten och tänka på honom, men nu känns de inte lika. Kanske beror på att jag inte träffat han på ett tag, men allt har svalnat nu.. Blev aldrig riktigt kär, eller nått sånt.. Har lätt att få känslor för folk, och den som jag har gått fram och tillbaka med nu hur länge som hellst är faktiskt j. Kan få tider då jag bara vill dö när jag ser honom, och efter en stund känns de ingenting.. Är antagligen för rädd för att få känslor för folk, för rädd att allt ska bli som då. Vet inte vad jag ska göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar