torsdag, juni 18

folk kommer långt på skit snack

Daniella har precis åkt hem och nu ska jag packa mina grejjer och åka iväg. Kommer kännas skönt, får prata med folk som förstår. Folk som inte lägger all skuld på en och samma person, folk som accepterar alla, inte bara en.
Är trött på skit snack, och människor som lägger sig i och tror dom vet allting. Irriterad på folk som tar åt sig av allt sen lägger all skit på mig. Varför kan folk inte bara lära sig att öppna sina käftar, fråga hur de ligger till sen berätta hur dom tog de. Inte skriva ner en bok om hur dom tror att de är, och berätta för hela sverige hur "de är". Shit the same.. Orkar inte bry mig längre, är van att få ta skit som jag inte har nått med å göra iallafall, är van att folk anklagar mig, bara för att jag har gjort saker och varit på ett sätt förrut. Men snälla ni, lär er. Jag är inte den längre, jag orkar inte va så.. Har blivit en bättre person, och försök övertala era lilla hjärnor de. Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar