söndag, juni 7

all i need is you

Blev väckt av kära izabell halv7 imorse, sen somna jag om en stund. Vaknade sen igen av att hon ville leka så gick upp. vid halv1 kom pappa &marie och hämta mig för vi skulle kolla på villa, blev först en på skiljebo, och efter vi fått sätt den sket vi i den helt. Så jävla ful, men på bilderna såg den skit fin ut. Sen drog vi vidare hem och åt, sen gick vi till en annan visning på viksäng. Och de va mycket värre där.. Så nu har vi nästan bestämt oss, de står mellan två hus nu. Ett på skallberget o ett på gryta. Ska kolla mer på dom på torsdag? tror jag...
När jag kom hem ringde momo direkt och ville ses, så drog till råby. Rökte lite vattenpipa o hade det chill. Runt 8 gick jag momo &jennifer hem. Tog en sväng förbi ica och träffa robban en snabbis, fick jätte fin underhållning av hamodis bror. Sen traska jag hemåt. Nu ska jag sätta på twilight sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar