tisdag, januari 27

uppmärksamhet

Klart jag vill ha uppmärksamhet, det är ju min egen pappa vi pratar om.. Tror helt ärligt alla är desperat efter det!

Finns många som har det tufft, mycket värre än mig, ändå känns det som att jag klagar mest av alla.. Det kanske är så också, jag vet faktiskt inte. Men jag erkänner alltid att jag är känslig, och har blivit mycket känsligare nu också.. Men jag är stark också, finns så många som har det perfekt, får allt dom pekar på, all uppmärksamhet, allt utav allting. Och dom personerna skulle aldrig klara av det jag har gjort, så är stolt över mig själv.. Det låter som att jag försöker säga att jag har det svårare än alla andra, men så är det verkligen inte. Alla mår olika, alla har det olika, och sånt är livet... Har jobbiga perioder, men jag tar mig igenom dom också. Tack vare alla vänner som finns och min mamma. Er älskar jag verkligen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar