onsdag, januari 7

7januari

Kan inte sova men de spelar inte sån stor roll tror jag, börjar ändå på torsdag så imorgon (idag) får jag ta och sova tidigt så jag orkar upp.. Om min dag nudå. Gick upp riktigt sent som alla andra dagar, satt mest och kollade på tv sen började jag bråka med mattias och mamma så drog ut runt sex. Var ute till tolv då jag fick skjuts hem av asso, inte världens roligaste hemresa precis men de orkar jag inte skriva om här... När jag kom hem satte jag på en film med syster och den tog precis slut och nu ligger jag här i sängen och tänker bara..
Och idag är det redan en månad sen vår älskade donia försvann upp i himlen.. Jag kan fortfarande inte tro det är sant, känns som du ligger på sjukhuset och ska komma hem snart.. Kommer ta lång tid innan jag förstår det här, innan jag kan acceptera det som hänt... Men du har det bra där uppe min ängel, du har kommit till paradiset och du slipper lida mer.. Saknar dig så otroligt mycket, jag vill ha dig tillbaka!! Älskar dig nu och föralltid, rest in peace :'( (f)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar