lördag, januari 3

ja, jag har förändrats

Nu sitter jag här och äter på min polkagrisstång.. Har inte så mycket för mig på dagarna längre, föredrar hellre att sitta hemma än att springa omkring ute och frysa... Senare så blir det att åka iväg och käka sen hem och kolla på desperate housewives hela kvällen!!

Förändrats?
Ja, jag kan erkänna det.. Många tycker att jag har förändrats och det tycker jag med..Men bara på bra sätt... Förut så va jag alltid ute och var i så kallade (centrum) med alla, vi ville alltid synas till, jag drogs med i dåliga saker som fick mig själv att må dåligt senare.. Nu har jag slutat med de, vill inte synas som förut, går hellre med några stycken och håller mig undan än att gå ett helt gäng och få all uppmärksamhet.. Och nu mår jag också betydligt mycket bättre genom att vara mig själv, inte vara den ni ville att jag skulle vara.. Jag får också höra "emelie vi ser dig nästan aldrig längre" och sånt där, men jag är ju fortfarande ute, bara bytt umgänge.. Så hoppas väll alla förstår senare att det är bäst att göra som man själv vill än att följa grupptrycket.. Många tycker också att de är fegt att dra sig ur nått sånt där, men jag tyckte att det var modigt, att jag vågade stå för mig själv.. Anyway har kvar dom gamla vännerna och jag tar ingen i andrahandsval, alla är lika bra på olika sätt.. kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar