fredag, januari 2

1januari

Blev lite mys hemma hos mig igår med katti, gjorde lite allt möjligt. Senare mot kvällen eller rättare sagt natten kom kevin, då gick vi typ och la oss direkt, eller dom gjorde, jag satt ute på balkongen och hade panik ångest och bara ville dö... Senare blev det ju inte speciellt lyckat, kom alldeles för mycket saker upp i mitt huvud sen bröt ihop.. Somnade nog aldrig inatt, kanske en stund, i have no idea.. Gick iallafall upp runt 4 och gjorde lite mat sen gick jag o la mig igen.. Vi vaknade runt 12 fast sen somna igen lika fort och vaknade upp klockan 4 då vi satte på oss kläderna och sen gick åt olika håll för att komma hem... Nu är jag äntligen hemma och ska ta en dusch sen ska jag få smörgåstårta, så jävla gott!!!!! puss

Emelie är bääääsT!
but it's me on the pic/katya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar