måndag, januari 19

gården

Skolan som vanligt funkar helt okej nu för tiden. Var kvar en stund med sandra och hamodi (?) finns många namn på den killen, men iallafall sen gick jag o sandra till grillen och käkade kebab och snackade om massor.. Gick tillbaka till skolan sen och bara tog det lugnt en stund innan vi började gå hem till mig och lämna saker. Jessica kom och hämtade oss sen och skjutsade oss till hammarby gården där vi var med alla olika.. Skönt att få prata ut nångång med folket.. Gick därifrån runt halv 10 då vi fick lite sällskap av nemania(?) och hans kompisar.. Som ni se är jag sämst på att minnas namn men nått med "mania" var det iallafall;). Kom nyss hem och ska ut nu igen, måste få tänka och skylla mig själv för mina misstag jag gjort.... Usch gillar verkligen inte mig själv nu

är det de här ni kallar kärlek?

1 kommentar:

  1. *******************
    *******************
    FREE INTERNET SPEED TEST

    Fast, Free, Secure
    *******************
    *******************

    SvaraRadera