tisdag, januari 13

andra avenyn

Hatar att inte få svar... Har inte fått nå svar från läkarna än, och jag har slutat äta min medicin helt för mår bara sämre av den.. Så nu går jag omkring och känner mig död hela dagarna, mår dåligt och har ont hela tiden, tror jag har feber nu också.. Och alla tror jag är arg och sur på dom, sen blir dom tjuriga och allt blir bara värre, Jobbigt.... Allting tar sån tid nu förtiden, jag hade inte tänk på det innan men sist jag var hos mig sjukgymnast var i mars förra året? Sen resten av tiden har vi hållt kontakt över telefon, sen slutade det också.. Det brukar ju bli bättre och bättre, men för mig går det åt andra hållet. När vi tog kontakt med dom var det bara armar och ben, nu är det överallt.... :(
Ska gå och kolla på andra avenyn nu sen ta en varm dusch, hoppas jag kan somna ikväll även fast huvudverken blir större. haha, klaga, klaga, klaga är det ända jag gör..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar