söndag, januari 11

100 inlägg

det här blir mitt hundrade inlägg. (om man säger så)

En helt vanlig söndag som det är en gång varje vecka.. Vaknade runt 10 för jag hade suttit alarm så jag inte skulle sova för länge, men de hjälpte ju knappast, stängde av det sen satte mig upp och la mig ner lika fort och somnade igen.. Vaknade en gång till klockan 2 då jag faktist gick upp och satte mig med lillebror framför tvn, hade ju bestämt mig att åka till stan men kände mig inte alls sugen på det, var för trött och på för dåligt humör så det får bli imorgon efter skolan istället.. Idag tog jag det istället bara lugnt, mattias kom hem med kebab tallrik till mig så satte world trade center till det. När den va slut hoppade in i duschen och nu sitter jag här... Igen... Ska snart lägga mig och sova är fortfarande helt deppig..
ps: JAG SAKNAR LISA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar