torsdag, januari 15

i want you

Klev upp i tid idag även fast jag sov hos pappa, men sen blev de lite problem med bussarna så kom försent iallafall... Somnade i soffan i skolan sen blev det dags för möte, gick ganska så fort och så mycket onödigt snack... Där efter gick jag hem för jag mår riktigt dåligt nu, ont i magen huvudet, massa sånt. Ska snart fixa nått att äta sen sova..
Igår var först i skolan, gick bra.. Hade nått samtal då om hur det ska funka och så, där efter åkte jag ner till stan, träffade niklas en stund<3. Sen kom katya så gick vidare och kollade, efter åkte jag till pappa med katya där vi mest bara satt och snackade.. Senare runt 11 skulle vi ut och möta camilla för att växla några ord då blev allt knas, polis bilar och hela köret, hm idioter... Kom där ifrån klockan 12 då gick jag kevin och katya in till mig sen typ sov. pusss

All i want is you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar