torsdag, januari 1

nyår

Nyår började hemma hos mig med tjejerna.. Runt 11 tog vi bussen ner till stan, där träffade jag zinar fitim och deras kompisar så var med dom fram till 10 i 12 då vi stog på torget med massor med folk, träffade också mergim som jag saknat som in i helvete.. Sen hände det som alla hade väntat på, tolv slaget kom och det blev nytt år. Själv hade man ingen o pussa så jag fick nöja mig med martins hand och alla kramar jag fick, hihi! Efter drog vi oss tillbaka till stan där jag träffade på mitt ex robin som jag inte sätt sen det tog slut, han var as packad och kände nästan inte igen mig den dummern:(..
Efter skulle vi på nån fest med micka, jessica, felle, emmy och fler men inga namn kommer upp haha, men det sög. Eller dom hittade inte för dom var så jävla fulla så tog bussen tillbaka sen till viksäng, stannade en stund när jag klivit av bussen med nån som säkert inte ens kommer ihåg nått, men kevin var namnet.. Där efter satt jag i telefon kö från kvart i 3 till tjugo över 4 för att få tag på taxi, kom äntligen fram till slut och fick komma hem.. Blev inte precis bästa sättet att somna på första dagen på nya året, blöt kudde och ögon som svider... haha, shit the same, somnade och vaknade iallafall det är meningen. Tack för en riktigt bra dag dom som fixade det, pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar