söndag, januari 11

lördag

Idag vaknade jag klockan 4? Förstår inte hur jag kunde sova så länge, gick ju och la mig runt 12 igår, hm.. Skolan dödar mig som sagt... Gick upp och kom inte iväg någonstans för än 6, då fick jag skjuts till pappa med katya. Vi gjorde direkt mat, köttbullar och makaroner, mums! Alltid så hungriga.. Efter så satt vi mest bara och snackade sen gick vi ut och mötte niklas vid skolan som sen ledde oss hem till honom... Där satt vi bara och snacka typ, tiden gick iallafall fort för helt plötsligt var den 12 och vi skulle hem. Kom hem klockan tjugo över ett då satte jag mig med syster och kolla på hajen som slutade precis.. Så nu är klockan 05:14 alltså är det söndag och jag ska sova för ska upp ganska så tidigt och dra ner till stan. Det här var allt om lördagen som sagt, puss

sommaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar