fredag, maj 1

valborg

Ja då va man hemma igen då.. Igår va de valborgsmässoafton hehe, för två timmar sen om jag ska vara exakt. Och idag är de självaste valborg om jag inte har läst fel? Blev lite för krök hemma hos mig sen drog vi vidare ut &träffa massa folk. Min föredetta bästavän zana va en av dom, ganska så kul å ses igen, tycker jag iaf=).. Gick hem från stan helt ensam, mötte äckliga gubbar på vägen som kommer med sina "kommentarer"
-"Ooh..!! snygging, kom hit!"
-"Tjejen vill du ha lite sällskap *flirt*"
Hatar verkligen såna, usch! När jag kom hem va de tomt sen efter en stund ringde jag min syster och fick veta dåliga saker, så sitter och deppar nu med lite tårar i ögonen och väntar på henne och hennes vänner..
Hoppas allt blir bra, och en sak, JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar