lördag, maj 16

Hatar ginatricot

Igår va de självklart skola, gick hem en stund efter och åt å sådär.. Sen åkte jag momo &jennifer ner till stan för momo skulle köpa massa.. Gick runt och kollade och hade roligt tills vi skulle gå ut från gina. Gick ut helt vanligt sen när vi gått en bit hör vi hur några skriker efter oss, vi kollar bakåt och då kommer de massa som jobbar på gina och säger att vi har baxat. Blir skit arg för jag hatar att bli anklagad för saker jag inte gjort, sen till slut får vi följa med upp på kontoret och där kollar vakerna igenom oss.. En slänger ut sig en sån sjuk sak till mig som fick mig att bli riktigt arg,
-"Ursäka, men kan inte du ställa dig upp... Vi skulle vilja kolla igenom hela dig för de ser ut som att du har knivar eller nått vasst på dig"
Hahah? Är de sån ni ser mig som, idioter.. Men när dom va klara med mig och momo som dom inte hitta nått på, gick dom till jennifer, och där kom de fram sak efter sak.. Vi satt där och kolla bara och sa åt henne att de va dåligt. Hon fick aldrig mer komma tillaka sa dom, och vi två skulle få de svårt där inne? Ååh! Jag hatar deras personal där...
Efter drog jag å momo till bäckby, vi satte oss med några och rökte vattenpipa till 10, då gick jag till gården och somnade där. Vakna vid halv 12, sjöng lite med alla på gården sen gick jag hem och sov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar