torsdag, maj 28

finns inget jag hatar mer än dig

Nu får vi se hur allt blir.. Åker till lägenheten på viksäng idag iaf och stannar ett långt tag. Allt blir bara skit när jag kommer hit, hatar verkligen det. Mamma har blivit som mattias, ett "alla hatar emelie" objekt. Känns otroligt jobbigt att hon har lyssnat så mycket på hans snack, åh.. Hatar han så mycket, jävla horunge!
Vissa som jag pratar med brukar säga, de är lugnt emelie, allt löser sig.. Och jag tror på de gång efter gång, men nu efter 15år kommer jag aldrig tro det igen. Har gått igenom mycket med han, slag, tårar, och även skratt. Så jag känner den killen, han ger sig inte förän han vunnit, och de kommer aldrig hända... Han sticker aldrig, så de får jag göra. Känns jobbigt att va utan min bror så länge, de är trotts allt jag som ska va hans förebild, hjälpa han genom allt. Men så svårt på sånt långt håll. Kommer kännas tomt utan mamma också, men den här gången är de hon som får be om förlåtelse, inte jag.. Det blev mycket skit saker, men behövde få ur mig de. Ska börja packa nu, tvätta kläder jag ska ha med. Sen kommer pappa och hämtar mig när han slutat. KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar