tisdag, maj 5

mer än nånsin!

Kort om igår, kom till skolan och va med momo, jennifer, larsson &ja dom vanliga.. Gick till gården när de öppna ungefär och träffa alla mina gullungar +poliserna niklas och ola som alltid är lika "trevliga" mot mig å momo=(.
Gick där ifrån med hoda runt 9, drog till hällby och hade de myspys till halv11 då jag gick hem och sov.

Idag va jag hemma från skolan igen, vet inte vad de är med mig men mår så dåligt hela tiden....... Har kollat på tv och pratat med min syster hela dagen och nyss kom en sur och tvär robin hem från skolan.. Om ett tag dyker katya upp och då ska jag färga hennes hår, &när mattias kommer hem ska jag kila till skälby hallen och köpa mat, Fyyyfan va gott!! Har varit sugen på kebab i flera dagar och en sån här dag passar de perfekt. =)
Det känns, så himla mycket. Mer än nånsin!

2 kommentarer:

  1. vad äre som har hänt? :/ hoppas det blir bättre iaf<3

    SvaraRadera
  2. vi kan ta det sen eller nått..<3

    SvaraRadera