fredag, maj 1

fredags mys

Hej mina älsklingar. Kom alldeles nyss in, va med derin, camilla, momo, jennifer, hennes bror och hans kompis.. Satt vid moskén och bara tog de lugnt, liten eld fick vi också ett tag. Har iallafall haft en skit mysig dag. Men min hals strupe är svullen och jag kan knappt andas, hostar så jag får ont i hjärtat och lungorna, det här kan ju knappast vara bra?.. Vet inte hur länge jag haft såhär nu, men de gör otroligt ont. När jag sväljer känns de som att de ska komma upp igen, mysigt? Inte ett dugg. Usch, nog om de. Mitt humör är på topp iallafall;);) Nu ska jag kila till joel sen kommer jag väll hem imorgon eller senare.
Ps: robin, jag&momo kommer alltid, alltid, alltid finnas för dig! Tveka inte ens, lovar att aldrig svika dig. Puss
Bilder från valborg kommer iallafall imorgon! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar