tisdag, maj 12

efter regn kommer solsken

Hejsanhejsan! Ska snart åka ner till stan och träffa min syster på stan sen ska vi sola.. Tror jag åker till bäckby och sover sen, vi får se.. Ikväll är de desperate housewives som jag såklart ska se, sen får jag hoppas på att de blir kina till de, slänger in ett inlägg senare när jag kommer hem. =)

I dont understand this...
När jag va liten (8-9års åldern) så fanns de knappt några "fjortisar". Iallafall inte vad jag märkte, jag va själv liten skitunge som sprang omkring och lekte på skolgården så länge jag kommer ihåg. Jag ser allt mer och mer hur allt förändrats, hur alla försöker bli stora alldeles för tidigt. Som 11ångingar, sminkar sig överdrivet mycket, går på stan själva och till och med ute och super?! Vad händer med världen.... Det här gäller mest tjejer, så hörrni. Va inte rädda att va barn förlänge, ni missar så mycket och de kommer ångra senare i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar