måndag, maj 11

i need time to find myself again

Varit i skolan idag men gick hem ifrån bilden orkade bara inte vara kvar.. Nu funderar jag på att städa mitt rum sen bara packa ihop mina saker och åka till pappa... Jag har ingenaning om vart jag ska ta vägen längre. Orkar inte va hemma, det är alldeles för mycket tjaffs och ligger bara &gråter bort dagar o nätterna här. Vill egentligen inte åka till pappa heller för där känner jag mig så ensam, vill ha mina saker runt om mig. Ha min data så jag kan ta upp nått som får mig på bra humör... Ska försöka få med mig någon hem dit, få med mina kläder +data sen bo där ett tag, till sommarlovet ungefär. Kommer sakna min mamma så de gör ont, men får komma och hälsa på här över dagarna. Måste tänka på mitt bästa nu, på vad jag behöver. And i need some space for myself
Som sagt fyllde mamma år igår, och om jag inte missminner mig fel så fyller pappa här om nån dag bara.. Får ta reda på det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar