måndag, maj 4

things i dont like..

Saker jag verkligen inte gillar...
1. Killar som "flirtar" och är oseriösa, sen om man driver tillbaka lite så får dom för mycket luft och går runt och säger.. "Hon gillar mig" - "hon säger si och så..." Hahah, jag är en sån som driver tillbaka men måste sluta med de nu innan de blir nått snack =)
2. Tjej bråk.... Tjejer är så jävla omogna och dryga, jag vet att jag själv är tjej men håller mig undan alla fåniga bråk. Visst jag kan bli osams med falska personer, men då ska de vara nått riktigt inte nått litet att den "dissa" en gång.. Grow up bitches =)
3. Vuxna som tror dom kan säga precis vad dom vill för dom är äldre.. Dom knäcker ut sig precis vad dom vill och tror att man inte ska våga säga nått tillbaka, sen när man väl gör de står dom och kallar en "ouppfostrad, respekt lös, och kaxig"? Men hörrni, de är ni som ska vara förebilder för oss yngre, inte tvärtom. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar