måndag, november 17

söndagen

Igår så drog jag mig till viksäng med katya, hihi..
Hittade en barnvagn, eller rättare sagt så tog vi den för jag inte
orkade gå. Så åkte omkring i den lite, skämde ut mig:(!!
Senare gick vi in i källaren och satt där och snacka om allt och
gjorde lite allt möjligt Kom in i narnias värld, vill tillbaka
nu!!
Gick upp till mig sen och fortsatte att bara snacka, senare gick
vi ut och träffa kevin. Där tog mitt minne slut men kvällen
blev längre än bara så.. I think, hehe! /
pusssss

Jag vill vara nära dig hela tiden..
Men de går inte.. Mitt yttersta går så långt ifrån dig som de går.
Medan mitt innersta bara vill stå och hålla om dig,
aldrig släppa taget.. Jag vet inte vilket som är rätt och fel
Men jag börjar tröttna på känslor, på känslan.
Ingenting blir av.. Bara viljan som lever.. Fan åt allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar