torsdag, november 27

prov, plugg hela tiden

good luck emelie..
gick hem från skolan idag, inte ovanligt alls. men jag orkar bara inte all jävla press, "emelie du måste hinna göra de innan lovet annars får du inga betyg" - "emelie gör du de åt mig är du gullig"
alltid emelie gör de, och gör de. så trött på skolan och alla prov..
får ingen fritid längre, efter skolan måste jag hem och plugga skiten ur mig, sen efter de somnar jag direkt. vaknar äter pluggar sover. sen går de runt sådär, cp skola:(.. nu ska jag sätta på TVn dricka lite varmchoklad sen plugga..

mamma jag älskar dig mest av allt på hela jorden.
du har funnits där för mig i snart 15år och ändå inte tröttnat.

ingen i hela världen är så stark som dig. du klarar det här och jag
hoppas du gör rätt och väljer bort honom.. du är mitt allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar