onsdag, november 12

elin eriksson

förut va mina känslor "kärlek, lycka, trygghet"
nu är dom "sviken, sårad, förkrossad, bort glömd!!"
jag säger inte det här för att du ska få dåligt samvete, eller trycka ner dig
på nått vis. jag säger det här för de va alltid du som förstog mig, så jag
hoppas du gör det nu med.. jag har märkt att du hittat andra som tagit min
plats. som funkar bättre än mig, såna som du helt enkelt gillar..
det är jag glad över, för jag ser att du är lyckig så då blir jag med det.
men det ända som är problemet är att du skiter i mig full ständigt nu?
du pratar inte ens med mig.. en person som jag aldrig känt har du blivit..
det är lugnt om du inte vill ha med mig att göra längre,
fast säg det till mig istället för att bara undvika och låtsas som ingenting..
mår så jävla dåligt över det här, ledsen hela tiden..
efter nästan 4år tycker du det är nödvändigt att skita i allt då? hm..
den frågan är för dum för mig, för de skulle jag aldrig ens kunna tänka på.
but baby, do what you want. i will still always love you!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar